Noutăţi

3ZILE. A Friendly Music Festival se anulează

Evenimentul ce urma să aibă loc în perioada 2-4 iunie la Club Quantic, se anuleză.

„Regretăm faptul că am fost nevoiți să luăm această decizie și ne cerem scuze față de toate persoanele implicate în acest eveniment: parteneri, public, formații, echipa Quantic Club.” declară Dark Side Entertainment.

Persoanele care au achiziționat bilete/abonamente pentru 3ZILE. A Friendly Music Festival își pot recupera contravaloarea acestora până pe 2 iunie, în funcție de platforma de ticketing prin intermediul căreia s-a efectuat tranzacția, după cum urmează:

Eventbook – Pentru comenzile plasate prin card bancar sau transfer bancar, banii vor fi restituiți automat în contul din care a fost plătită comanda. Returnarea banilor de către Eventbook pentru tranzacțiile prin card bancar sau transfer bancar se va face în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la anularea evenimentului.

Pentru comenzile online achitate prin alte metode de plată veți fi contactat printr-un email de la office@eventbook.ro pentru solicitarea unui cont bancar în care să se efectueze transferul. Returnarea banilor de către Eventbook pentru aceste tranzacții se va face în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la furnizarea datelor solicitate.

Pentru biletele achiziționate din rețeaua / sediul Eventbook, banii vor fi restituiți cash la punctul de vânzare.
AmBilet – banii se vor returna automat în contul bancar din care s-a efectuat plata inițială.
IaBilet – Modalitatea de rambursare a contravalorii biletelor se va face în funcție de modalitatea de plată prin care s-au achiziționat biletele, în urma solicitării scrise trimise pe adresa: contact@iabilet.ro:

– daca biletele au fost achiziționate cu plata prin card sau paypal rambursarea sumei ce reprezintă contravaloarea biletelor se va efectua în contul din care s-a facut plata inițială;
– dacă biletele au fost achiziționate cu plata prin Vodafone sau Orange rambursarea sumei ce reprezintă contravaloarea biletelor va fi returnată din contul operatorului de telefonie prin ajustarea facturii lunare;
– daca biletele au fost achiziționate cu plata ramburs (livrare prin curier), de la unul dintre punctele fizice (lista aici: https://www.iabilet.ro/puncte-de-vanzare/) sau de la alți parteneri ai IABILET, rambursarea se va face într-un cont bancar în lei (titular de cont fiind persoana fizica) comunicat pe adresa: contact@iabilet.ro sau prin mandat poștal la adresa de domiciliu a persoanei pe numele căreia s-a efectuat comanda.

MyTicket – banii se vor returna automat în contul bancar din care s-a efectuat plata inițială.

Avem un underground de toată frumusețea. Păcat că este necunoscut.

Care este reacția ta la acest articol?

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alții au citit si ...